9 Temmuz 2017 Pazar


                                                                                                                                                

 Kendime çok sinirliyim aslında, bir hayatım olmadığı için. Bir düzen oturtamadığım için, yapayalnız olduğum için... 
   Seyrediyorum kalabalıkları, şen şakrak kahkahaları dinliyorum, herkesin bir dünyası var, meseleleri var acı tatlı; paylaşacak dostları. Ben ise yalnızlığımla baş başayım. 
   Üç sigara yaktım dün akşam, ikisini avucumda söndürdüm; canımın yangısını az hissedebilmek için; dayanmayı öğrenebilmek için, biçare.
Ama bu gece yüreğim ağzımda atıyor, çıldırmanın eşiğinde. Bu görülmezliğe dayanamıyorum. İnsanların yalnızca yalnız kaldıklarında adresi olmaya katlanamıyorum. Onlara ihtiyacım olmasına katlanamıyorum.

                                                                                                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder